تبلیغات


ضرورت انتشار یک نشریه محلی در کوهبنان

کوهبنان امروز به نشریه ای نیاز دارد که در بیان حقایق نترس باشد و انعکاس رنج مردم را بر راحتی مسئولان ترجیح دهد و به قاعده معمول در ورطه مجیز گویی نیفتد و گاهی حتی برخلاف جریان آب شنا کند!

ضرورت انتشار یک نشریه محلی در کوهبنان

به گزارش خبر نگار مسجد امام حسین(ع) به نقل از کوهبنان امید:همانطور که می دانید مطبوعات سبب افزایش اطلاعات و توسعه دیدگاه افراد در هر موضوعی می شوند و مطالعه مطبوعات موجب تفکر، پویندگی، آگاهی و شناخت بهتر انسان از محیط اطراف خود می شود. سقراط فیلسوف یونانی گفته است: «جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه کار روزانه اش باشد.»
اما متاسفانه شهرستان کوهبنان که از دیرباز مهد تمدن و فرهنگ بوده و امروزه به عنوان بام فرهنگی استان کرمان نامگذاری شده فاقد یک نشریه محلی است، هر چند نشریه امتداد مهر به همت دوست گرامیم آقای محسن رادمهر مدتی در کوهبنان منتشر شد اما به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی و عدم حمایت مسئولان انتشار این نشریه در کوهبنان متوقف شد و امروزه انتشار یک نشریه محلی با عوامل حرفه ای در سطح شهرستان به شدت احساس می شود، نشریه ای که با تنوع مطالب بتواند مخاطبان را در سراسر شهرستان جلب و جذب نماید و تمامی خبرنگاران و اهل قلم کوهبنان را گرد هم آورد و بتواند سر مطلع درخشانی در حوزه شکوفایی نشریات محلی باشد.
این نشریه می تواند هم پوشش خبری را بدهد و هم می تواند نیازمندی های شهر را پوشش بدهد که خود منبع درآمدی هم می باشد.
کوهبنان امروز به نشریه ای نیاز دارد که در بیان حقایق نترس باشد و انعکاس رنج مردم را بر راحتی مسئولان ترجیح دهد و به قاعده معمول در ورطه مجیز گویی نیفتد و گاهی حتی برخلاف جریان آب شنا کند!
نشریه محلی کوهبنان باید درد نویس مردمی باشد که کسی به حسابشان نمی آورد و گلوی مردمی باشد که معبری برای خروج فریادشان ندارد.
نشریه محلی کوهبنان باید زبان کسانی باشد که زبان از آنها دریغ شده و خورشید کسانی باشد که روشنایی از آنها سلب گشته است.
نشریه محلی کوهبنان باید به تمام احزاب و گروهها اعم از اصلاح طلب و اصولگرا احترام بگذارد و در راه توسعه گفتمان و گفت و شنود تعالی بخش به دور از هر گونه جانبداری و تعصب کوشش کند. و با توجه به حاکم شدن تفکرات اعتدال گرایانه در فضای جامعه انتشار نشریه ای مستقل و به دور از سیاست زدگی در بام فرهنگی استان کرمان ضروری است که امید است مسئولان شهرستان در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.
انشاءالله
محمود جعفری


ضرورت انتشار یک نشریه محلی در کوهبنان



:: ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار ایران , اخبار کوهبنان ,
:: برچسب‌ها: ضرورت انتشار یک نشریه محلی در کوهبنان , اخبار , خبر ها , کوهبلنان , کوهبنان , اخبار کوهبنان , خبر های کوهبنان , پایگاه اطلاع رساین کوهبنان , تشریه محلی , ضرورت , انتشار , محلی , محمود جعفری , کوهبنان امید , به نقل از کوهبنان , پایگاه اطلاع رسانی کوهبنان ,
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
نويسنده : هیئت نوجوانان
تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش


بنر های مذهبی سایت و وبلاگ